2009. 02. 13.

Lecsó

Lecsó télen? Miért ne.
Nem, nem vettem meg a méregdrága műanyag ízű ilyenkor kapható paprikát, hanem előástam a fagyasztóból.
Nyáron kétféleképpen tettem el , az első variáció nem igazán tetszett, mert nagyon szétesett sütéskor. Ez úgy készült, hogy a leszelt paprikát kicsit megdinszteltem hagymával, majd kihűtöttem, és lefagyasztottam. A másik variációt, ami nekem jobban ízlik és egyszerűbb is, csak egyszerűen leszeleteltem, és fagyasztottam. Igaz nagyobb helyet foglal el így a hűtőben.




Először hagymát és szalonnát sütök le, és még fagyosan hozzáadom a paprikát. Paradicsomot, vagy paradicsom levet is teszek bele. Pár perc alatt puhára sütöm, és nem párolom. Így finom roppanós marad a paprika, nem esik szét. Én nagyon, nem szeretem az olyan lecsót amikor csak az összetekeredett paprika héját forgatom a számban. Az fűszerezés hagyományos: só, bors, pirospaprika.



Van aki rizzsel, van aki bennefőt krumplival szeret, de szerintem a legjobb tarhonyával, de nem a gépi" úttörőgombóccal", hanem kézivel. Ízlések és...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése